poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Stosik wiosenny

 

1.,,Gwiazda anioła'' Jennifer Murgia ( wydawnictwo Amber)
2.,,Wieczni wygnańcy'' Cynthia L. Smith ( wydawnictwo Amber)
3.,,Gildia magów'' Trudi Cannan ( pożyczone od kolegi )
4. ,,Siedem promieni'' Jessica Bendinger ( wydawnictwo Amber)
5.,,Dotyk Julii'' Tahereh Mafi ( wydawnictwo Otwarte)

Powyższy stosik zawiera głównie tematykę fantasty, którą lubię najbardziej. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie dojdą do mnie inne zapowiedziane książki ,na które czekam już jakiś czas..:)


+Oczywiście moje czytanie nie obeszłoby się bez słodkości..:> Bardzo polecam Latte od Mokate, palce lizać! Do tego kilka własnoręcznie zrobionych zakładek, które bardzo się przydają.

PS: Jutro recenzja ,,Dotyk Julii'' , która miała być dziś, ale z racji wolnego internetu będzie to możliwe dopiero jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!