czwartek, 21 marca 2013

Stosik biblioteczny


Po ostatniej wyprawie do biblioteki wróciłam z kilkoma egzemplarzami książek. Czy tylko ja uważam, że biblioteki coraz bardziej dbają o zaopatrzenie niż kiedyś? Pamiętam jak nie dalej jak w zeszłym roku wybór był niewielki, gdyż nowości ograniczały się do książek sprzed kilku miesięcy. Tak więc według mnie biblioteki zasługują na wielki plus :)!

1. ,, Dziewczynka, która widziała zbyt wiele'' Małgorzata Warda
2. ,,Triumf owiec'' Leonie Swann
3. ,, Historie miłosne'' Eric- Emmanuel Schmitt
4. ,,Nawałnica mieczy- Stal i śnieg'' George R.R. Martin
5. ,, Starcie królów'' George R.R. Martin( na którą swoją drogą ,,czyhałam''  przez 
dobre kilka miesięcy, ale wreszcie ku mojej uciesze natrafiłam na nią 
w bibliotece miejskiej- nareszcie!)

Książki postaram się przeczytać w jak najszybszym czasie, po czym od razu wezmę się za recenzję.
,,Stosik'' do przeczytania powiększa się, a czasu niestety brakuje.. Mimo wszystko próbuję każdą wolną chwilę poświęcić czytaniu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!