środa, 20 marca 2013

Powitalny

Jako, że to pierwszy post nazwałam go "powitalnym''. Moim celem jest zamieszczanie na tym blogu recenzji książek, filmów, łatwych przepisów kulinarnych i inne miszmasze :). Jednakże głównym celem są książki, które odgrywają w moim życiu ogromną rolę. Może opowiem coś o sobie? W tej kwestii nie będę się rozczulać, więc powiem krótko. Optymistka, uwielbiająca świat książek i filmów. Czytając całkowicie pochłonięta historią ,nic innego nie ma dla mnie miejsca bytu. Najważniejsza dla mnie jest pomoc innym i tym, którzy tego najbardziej tego potrzebują. Wolny czas poświęcam chwytaniu życia garściami. Jednym słowem: AKTYWISTKA :). Tak więc : Let's get it started! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!