środa, 20 marca 2013

,,Igrzyska śmierci'' Suzanne Collins


                                              
Autor: Suzanne Collins
Tytuł: ,,Igrzyska śmierci''
Wydawnictwo:  Media Rodzina

Na książkę trafiłam zupełnie przez przypadek. Podczas przechadzki po księgarni wpadł mi ręce jeden egzemplarz, który był usytuowany na półce z napisem : ,, Polecane''.  Tak więc nie wahając się ani chwili chwyciłam ją w swoją dłoń i powędrowałam do kasy. Zaczynając książkę miałam mieszane uczucia, gdyż nigdy przedtem nie czytałam książek postapokaliptycznych. O dziwo, do dziś ,, Igrzyska śmierci'' stoją na najwyższym miejscu w rankingu moich ulubionych książek! Płacz dopadł mnie już na pierwszych 20 stronach, więc nie radzę czytać jej nikomu, kto nie jest akurat wyposażony w dużą ilość chusteczek higienicznych. Tematyka pobudza w nas przeróżne emocje, począwszy od strachu poprzez smutek, aż do radości. Czy książka mi się spodobała? Moim zdaniem jest to nieodpowiednie słowo, ponieważ powinny poruszać i pouczać. Tak więc jak najbardziej polecam i zachęcam wszystkich, którzy poszukują książki na wolny wieczór. Chociaż..lepiej nie zaczynajmy jej przed ważnym egzaminem lub spotkaniem, ponieważ nie będziemy w stanie się od niej oderwać :)!

OCENA: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!