poniedziałek, 20 maja 2013

KONKURS!

Witajcie,
Mam dla Was pewien specjalny konkurs. Krótką zasadę umieszczę pod spodem.
Przez 5 dni, codziennie na moim blogu zamieszczane będą niedokończone okładki, których dotyczy konkurs. Waszym zadaniem jest napisanie w komentarzu jaki tytuł nosi niedokończona okładka. Ostatnia odsłona zostanie zamieszczona we wtorek- będzie to dokończony projekt, więc nie będzie już brał udziału w konkursie.

JAKI TYTUŁ NOSI NIEDOKOŃCZONA OKŁADKA, KTÓRĄ DZIŚ PRZEDSTAWIAM?


Zaś moim zadaniem jest uzbieranie jak największej ilości komentarzy z poprawną odpowiedzią. Do wygrania zestawy książek, które zostaną wysłane przeze mnie do osób, które najbardziej się udzielały. Tak więc: DO DZIEŁA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!