piątek, 12 lutego 2016

"Ja, Ty, MY. Książka wspólnych zapisków" Lisa Currie

PREMIERA JUŻ       17.02.2016 !

Autor: Lisa Currie
Tytuł: Ja, Ty, My. Książka wspólnych zapisków
Wydawnictwo: Feeria Young



Dosłownie parę chwil temu wyszedł ode mnie kurier. W moje ręce wręczył egzemplarz "Ja, Ty, MY. Książka wspólnych zapisków" Lisy Currie. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to przyjazna okładka- żółć, która się na niej znajduje aż zachęca do wspólnej zabawy. Otwierając książkę natkniemy się na wskazówki od autorki, czyli wszystko to, czego będziemy potrzebować do wypełnienia stron. Ale, ale... Nie jest to typowe czytadło, wręcz przeciwnie! Jest to szansa na wspólną przygodę z naszym przyjacielem. Stanowi swego rodzaju wspólny pamiętnik, który możemy zachować jako pamiątkę na dalsze lata.

Takich propozycji na rynku wydawniczych swego czasu było naprawdę sporo, jednak ta nieco różni się od pozostałych. Nie jest to typowa książka zadań ( tak jak np. "Zniszcz ten dziennik"), stanowi ona bardziej formę zapisków, a przede wszystkim pozwoli poznać bliżej siebie i swoich przyjaciół. Przede wszystkim jest doskonałym sposobem na nietypowe spędzenie czasu. Wspomaga ona kreatywność i z pewnością ruszy nasze komórki mózgowe. Jest zarówno świetną zabawą, jak i sposobem na rozwiązanie spraw nie do końca oczywistych, rzeczy o których czasem ciężko jest porozmawiać. Nie ma się o co martwić, przy okazji wypełniania kolejnych kartek, tematy tabu odchodzą w zapomnienie. "Ja, Ty, MY" to idealna pamiątka na stare lata i na zaciśnięcie przyjacielskich więzi.
Egzemplarz poleciłabym bardziej nastolatkom, ale to chyba dosyć oczywiste. Z pewnością 10 lat Ta książka jest po prostu pozbawiona granic i reguł :)!
temu z przyjaciółką, aż uszy trzęsłyby nam się od perspektywy posiadania wspólnego dziennika. Nie myślcie jednak, że tylko nieletni będą cieszyć się przy tej książce. Nic bardziej mylnego, niektóre zadania świetnie sprawdzą się u 10-latki, jak i zarówno u 50-latki. Polecam szczególnie przyjaciółkom rządnych przygód!


PS: Witam ponownie po dłuuuuugiej przerwie. U mnie zmiany, zmiany, zmiany..:)

1 komentarz:

  1. 41 yrs old Assistant Media Planner Luce Blasi, hailing from Noelville enjoys watching movies like The Golden Cage and Skydiving. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Grand Am. na na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!