niedziela, 14 lutego 2016

TOP 10 książek z miłością w tle, czyli WALENTYNKI


Z okazji Święta Zakochanych, czyli wszechobecnych dziś Walentynek przygotowałam dla Was coś specjalnego. Otóż jest to TOP 10 książek o miłości, czyli coś idealnego właśnie przy okazji tego wyjątkowego dnia. Nawet jeśli nie macie z kim spędzić tego dnia, brakuje Wam drugiej połówki to nie martwcie się, nie jest to nic strasznego i nic nie stoi na przeszkodzie, żebyście zaparzyły sobie kubek ulubionej herbaty, rozsiadły się wygodnie w fotelu i zabrały się za czytanie którejś z tych książek moje Miłe :)


1."Wichrowe wzgórza" Emily Bronte
Klasyk, klasyk i jeszcze raz klasyk. Tą książkę po prostu trzeba przeczytać.

2."Gwiazd naszych wina" John Green
Czy jest tu jeszcze ktoś kto jej nie czytał?

3."Jesienna miłość" Nicholas Sparks
Jest tu przede wszystkim z sentymentu. Pierwsza książka tego autorka, którą przeczytałam i od razu się w niej zakochałam. Opowiada o miłości ponad wszystko, mimo granic jakie stawia nam życie.

4."Duma i uprzedzenie" Jane Austen
Bezapelacyjnie ta książka musiała się tu znaleźć, bez niej romans w ogóle nie istnieje. Definitywnie.

5."Przeminęło z wiatrem" Mitchell Margaret
Opasłe tomisko przepełnione miłością od pierwszej do ostatniej strony.

6."Małe zbrodnie małżeńskie" Erick-Emmanuel Schmitt
Spojrzenie na miłość trochę inaczej. Z lekkim humorem, aczkolwiek niesie w sobie tyle prawdy, że aż trudno uwierzyć.

7."Anna Karenina" Lew Tołstoj
Kocham tą lekturę, po prostu kocham miłością czystą i bezwzględną.

8."PS Kocham Cię" Cecelia Ahern
Potok wylanych łez, nie żałuję ani jednej minuty spędzonej na czytaniu jej.

9."Miłość po polsku" Manuela Gretkowska
Bez Gretkowskiej ta lista nie byłaby pełna. Mistrzyni polskiego pióra w tym zakresie. Nie jest to typowe romansidło, czyli lekko z dystansem.

10."Love story" Erich Segal
Czy ta lista bez tej pozycji w ogóle mogłaby istnieć? Nie sądzę.


Oto moja lista, co byście do niej dodały/ odjęły? Czekam niecierpliwie na Wasze propozycje. Tymczasem ja zmykam świętować z Lubym, a Wam życzę miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Ja bym dodała Nie zapomnę..., Zakręty losu, Maybe Someday, Hopeless, Pułapka uczuć... Coś by się jeszcze znalazło pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!