czwartek, 3 listopada 2016

[SERIAL] "Shadowhunters"- czyli "Dary anioła" w wersji telewizyjnej

Po raz pierwszy na tym blogu będzie o serialu telewizyjnym. Wszystko za sprawą zekranizowania jednej z moich ulubionych serii, czyli "Darów anioła". Pierwsza część- "Miasto kości" zawitała nawet do kin, jednak twórcy nie podjęli prób kontynuowania przygód Nocnych Łowców na wielkich ekranach. I wiecie co? Całe szczęście! Ponieważ dzięki temu postanowiono wydać serial. Moim zdaniem postacie są dużo lepiej odwzorowane na swoich pierwotnych książkowych bohaterach.
Postać Magnusa Bane'a jest po prostu mistrzowską robotą! A Dominic Sherwood w roli Jace'a.. To po prostu trzeba zobaczyć. Po premierze wersji kinowej byłam bardzo zawiedziona, kompletnie nie przemawiała do mnie ta koncepcja, wszystko było strasznie streszczone, a postacie kompletnie nie pasowały do tych wykreowanych przez Cassandre Clare.
Aktualnie w Polsce pierwszy sezon można obejrzeć na platformie Netflix- co sama gorąco polecam. Osobiście pochłonęłam go w jeden dzień, bo jak już usiadłam, to po prostu nie mogłam się oderwać sprzed telewizora. Uważam, że serial jest naprawdę warty obejrzenia, a już szczególnie polecam to wszystkim fanom Nocnych Łowców. Wbrew
wszystkim niepochlebnym opiniom, jakie można znaleźć w Internecie na temat serialu, sądzę że należy chociaż spróbować, aby mieć własne zdanie.
Oczywiście można wyciągnąć wiele mankamentów z jakimi spotkamy się podczas oglądania, np. momentami słaba gra aktorska lub efekty specjalne. Według mnie najgorsze są jednak postacie demonów- chyba jedyna rzecz jakiej nie byłam w stanie przełknąć. Jednak reasumując całość tworzy naprawdę dobry kawał roboty. Jeśli tak jak ja, kochacie świat Nocnych Łowców to z pewnością nie powinniście bać się poznać tego serialu.



Tymczasem niestety musimy uzbroić się w cierpliwość i oczekiwać na drugi sezon, który pojawić się ma dopiero w przyszłym roku..:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!