środa, 31 sierpnia 2016

"GOTOWANIE jest super" Adam Kozanecki [MASTERCHEF-książka kucharska]




Na zrecenzowanie tej pozycji potrzebowałam z pewnością dużo więcej czasu. Wreszcie przyszła pora, aby podzielić się moją opinią na jej temat. Zacznijmy od tego, że jestem ogromną fanką gotowania, a ostatnio zaczęłam nawet kolekcjonować na moim kuchennym parapecie wszelkiego rodzaju przepiśniki.

Miałam ogromną przyjemność być jedną z pierwszy osób mogących szaleć w kuchni pod nadzorem
książki kulinarnej finalisty MasterChefa produkcji TVN'owskiej- ADAMA KOZANECKIEGO. Z czego jestem naprawdę dumna, bo był on moim faworytem w tamtej edycji.
Wróćmy jednak do samej książki. Jest ona wydana w bardzo estetycznej i przede wszystkim trwałej oprawie, co nie ukrywajmy w kuchni z pewnością będzie atutem.

Przepisy podzielone są na kilka kategorii w zależności od tego, na jaką okazję będziemy przygotowywali danie. Praca z tą książką to czysta przyjemność i przede wszystkim proste zadanie. Dzięki niej czujemy się jakbyśmy i my mogli stanąć przy roboczym blacie na planie MasterChefa. No dobra, żartuję. Jednak trochę nadal mi brakuje. Jednak pomarzyć można.

Polecam tę pozycję fanom kuchni, zarówno tym wprawionym kucharzom, jak i tym początkującym osobom szukającym dopiero swojego smaku. Ważnym atutem tej książki jest prostota i przede wszystkim nieprzekombinowanie przepisów. Z ręką na sercu przyznaję- znajdziemy tam bardzo ładnie podane, a przede wszystkim smaczne potrawy.

Aż ślinka cieknie na myśl o tych wszystkich smakołykach, więc jak najprędzej lećcie po swój osobisty egzemplarz tego cuda :)!

1 komentarz:

  1. 37 yrs old Project Manager Bevon Hucks, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Candle making. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a DeVille. siec

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!