czwartek, 9 lipca 2015

Akcja R.E.A.K.T.Y.W.A.C.J.A.

Pora na wybudzenie sie ze snu zimowego :)

Troszke sie pospalo i zaniedbalo najwazniejsze- bloga, ale z reka na sercu mowie- WRACAM! I melduje gotowosc na stanowisku. Te pol roku dalo mi duzo wytchenienia, ale tez bylo calkowicie potrzebne, aby ogarnac wazne zprawy, np. takie jak studia. Na swoje usprawiedliwienie moge jedynie powiedziec, ze wszystko poszlo po mojej mysli i oficjalnie jestem studentka drugiego roku Logopedii!
Od dzis obiecuje powrot do normalnosci i pojawiajace sie regularnie wpisy.
Mam kilka nowych pomyslow na modernizacje bloga, jednak o tym dowiecie sie na biezaco..:)
Na chwile obecna moge jedynie powiedziec, ze ruszamy z 200% sila dzialania i spinamy co trzeba, aby postawic strone jak najszybciej do pionu. Pogoda sprzyja, czasu wolnego tez troszke wiecej, wiec same plusy na horyzoncie. Tymczasem trzymajcie sie cieplo i wyczekujcie na nowe wpisy. Mam nadzieje, ze nie posneliscie,a jesli tak sie stalo to obyscie ogarneli sie razem ze mna :)

BUZIAKI!


PS: Przepraszam za brak polskich znakow, jednak mam male klopoty z komputerem- postaram sie jak najszybciej ro zmienic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!