czwartek, 20 lutego 2014

Z kubkiem w dłoni #1

Kochani!
Ostatnio zawarłam nową współpracę, z której jestem niezmiernie zadowolona. Nie jest to wydawnictwo, ale raj dla mego podniebienia. Jako że jestem wielką miłośniczką kawy i herbaty jest to dla mnie wspaniałe rozwiązanie. "Z kubkiem w dłoni" będą to cykle, w których będę opisywała moje doświadczenia i wrażenia po wypiciu danego magicznego eliksiru.

Na pierwszy rzut idzie: Kawa rozpuszczalna Toffie

Sposób przyrządzania:
2-3 łyżeczki zalać wrzątkiem, dolać mleka oraz do smaku można dodać kilka łyżeczek cukru (ja preferuję brązowy, który świetnie się wkomponowuje w smak kawy).

Wrażenia:
Aktualnie piję już któryś z kolei kubek z tą pyszną kawą. Już od samego otwarcia woreczka czuć cudowny aromat toffie, od którego aż ślinka cieknie. Jest to kawa rozpuszczalna, a więc nie musimy martwić się wszędobylskimi fusami, które mogą nam wlatywać do buzi wraz z napojem. Według mnie jest do doskonałe połączenie intensywnego aromatu z subtelnym smakiem. Idealne o poranku czy też popołudniowego seansu z książką.

Nie pozostaje nic innego jak usiąść z pyszną kawą w dłoni i pochłanianie kolejnej genialnej książki. A Wam jak mija popołudnie, a właściwie już wieczór :)?

PS: Przepraszam za brak zdjęć- obiecuję poprawę i nadrobienie! Niestety cierpię na brak aparatu w domu z powodu zimowego wyjazdu siostry..:)

Za kawę serdecznie dziękuję firmie Skwrocu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!