piątek, 30 sierpnia 2013

Liebster Blog Award!




Zabawy Liebster Blog Award chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Sama biorę w niej udział już drugi raz. Tym razem nominację zawdzięczam Darii Michalkiewicz z Book paradise, za co serdecznie jej dziękuję :)! Jest to świetna okazja, aby poznać się bliżej oraz odetchnąć na chwilkę od recenzji. Zachęcam Was do zabawy z całego serca, ponieważ jest to naprawdę miła odmiana.






Książka o której nigdy nie zapomnisz?
Z pewnością "Gwiazd naszych wina". Jest to fenomenalna książka, która wywołała u mnie masę uczuć, których do tej pory nie potrafię opisać. Nauczyła mnie również żyć i spełniać marzenia, bo przecież życie ludzkie to najbardziej krucha rzecz jaką było nam dane poznać.

Najbardziej wzruszająca książka jaką przeczytałaś/eś ?
Odpowiedź zawarta w powyżej :). Nic dodać i nic ująć.

Co chciałabyś zmienić w najbliższym czasie?
Moje podejście do nauki i systematyczność. W końcu klasa maturalna to już nie przelewki.. A tak poza tym chciałabym bardziej przykładać się do spełniania swoich celów i marzeń oraz mieć więcej czasu dla najbliższych. Cóż, troszkę tego jest :)

Najlepsza książka ostatnich 10 lat to według Ciebie?
Trzeci raz ta sama odpowiedź? Myślałam, że to niemożliwe- a jednak :). Chociaż pewnie znalazłaby się inna książka, ale na dzień dzisiejszy jest to "Gwiazd naszych wina".

Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek ?
Gdybym miała odpowiadać na to pytanie miesiąc temu z pewnością odpowiedziałabym- Fantasy, a dziś wskazałabym kryminał i obyczaj.

Za co lubisz książki ?
Za to, że potrafią wydobyć z ludzi skrajne emocje oraz za to, że uczą lepszego spojrzenia na świat.

Jaka jest książka, która najbardziej Cię zaskoczyła ?
Chyba nie potrafię takiej wskazać, każda ma w sobie coś, co zaskakuje i czego nie spodziewałam się po niej na początku.

Twój cel na najbliższe miesiące ?
Niestety nauka do matury, aż do maja..:(

Jakie masz plany na pozostałą część wakacji ?
Tak późno zabrałam się za odpowiedzi, że z wakacji został mi zaledwie jeden dzień, aczkolwiek zamierzam spędzić go jak najlepiej :)!

Dlaczego założyłeś bloga ?
Powód jest prosty, tak dużo czytałam, że postanowiłam gdzieś wylewać swoje przemyślenia na temat danej książki i padło na bloga. Poza tym jest to świetny pomysł, aby szkolić swój warsztat oraz zawierać naprawdę wspaniałe znajomości.

Co sądzisz o lekturach szkolnych?
Sądzę, że są wybierane przez bandę opętanych osób, które chyba nawet nigdy w życiu ich nie przeczytały, lecz ot tak, losowo podały tytuły. Moim zdaniem oczywiście, znajdą się tak wartościowe tytuły, ale większość z nich jest naprawdę beznadziejna i tylko zniechęcają ludzi do czytania.

Ja niestety nikogo nie nominuję, ani nie podaję pytań, ponieważ wstyd przyznać, ale cierpię na brak czasu. Jeśli tylko znajdę parę wolnych chwil na pewno coś wymyślę i Wam to wynagrodzę, może jakiś konkurs? Co Wy na to :)?

UWAGA!

PS: Moi kochani! Books lover oficjalnie zaistniał na facebooku, tak więc zapraszam do polubienia strony (w prawym rogu bloga) i bacznego obserwowania postów :)!

2 komentarze:

  1. "Gwiazd naszych wina" robi u Ciebie prawdziwą furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie książka jest naprawdę genialna :)!

      Usuń

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!