poniedziałek, 17 czerwca 2013

ZAPOWIEDŹ: 52 powody dla których nienawidzę mojego ojca


 Historia Kopciuszka opowiedziana od tyłu!

 Zbliża się najszczęśliwszy moment w życiu Lex. W dniu swoich osiemnastych urodzin ma otrzymać od „kochającego tatusia” czek na 25 milionów dolarów. To jej upragniona swoboda i wolność, która należy się „z urodzenia” każdemu członkowi rodziny.
Tymczasem ojciec odracza środki z funduszu powierniczego o 52 tygodnie. Młoda celebrytka znana dotychczas z pierwszych stron gazet, kanałów informacyjnych oraz imprez dla vipów, musi poznać smak pracy.

 Barack Obama i Madonna pierwsze kroki robili w barach szybkiej obsługi. Walt Disney zaczynał jako gazetowy. Rod Stewart był grabarzem.



 PREMIERA JUŻ 19 LIPCA!

 +link do zapowiedzi!


Co Wy na to? Czy przeczytacie książkę? A może czekacie na nią z niecierpliwością?
Ja osobiście chętnie sięgnę po egzemplarz i od razu podzielę się z Wami swoimi wrażeniami :).


4 komentarze:

  1. Kolejna zapowiedź, i i kolejny powód do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, może jeśli będę miała taką okazję to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam w takim razie na Twoją recenzję:)
    Wydaje mi się, że ta książka jest dosyć mocno promowana i w takich przypadkach zawsze mam wątpliwości, czy jest tak świetna, czy może tak słaba? Przekonamy się już niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio pojawia się coraz więcej wiadomości o tej książce :) Chętnie ją przeczytam i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!