wtorek, 16 września 2014

Zapowiedź- "Powód by oddychać"


PREMIERA JUŻ 24 WRZEŚNIA!


Autor: Rebecca Donovan
Seria: Oddechy
Tom: I
Wydawnictwo: Feeria
Kategoria: Młodzieżowe
Ilość stron: 496
Cena: 37.90zł


„Nikt nie chciał się specjalnie ze mną zadawać, więc trzymałam się z boku. Tak miało być bezpieczniej i łatwiej. Jak do tego doszło, że Evan Matthews z dnia na dzień wywrócił mój stabilny świat?”




Opis książki:

Pierwsza z trzech części chwytającej za serce i pełnej trudnych emocji serii dla dziewcząt pt. Oddechy.

Gdy Emma wraca do miejsca, które nazywa domem, bo nie ma żadnego innego, o którym mogłaby tak myśleć, nigdy nie wie, co ją tam spotka. Tylko wyzwiska? A może bolesne uderzenia? Ile kolejnych ran i siniaków będzie musiała skrywać pod długimi rękawami?
Dlatego Emma nie ma przyjaciół i robi wszystko, by mieć jak najlepsze wyniki w nauce – marzy o dniu, w którym będzie mogła wyrwać się z tego piekła.

Tylko jedna osoba zna jej tajemnicę. Ale jest jeszcze ktoś, kto bardzo pragnie się do niej zbliżyć. Emma jednak za wszelką cenę chce tego uniknąć. Chociaż to rozrywa jej serce na kawałeczki.

Poruszająca historia o próbie normalnego życia za wszelką cenę… i o miłości, która pozwala w końcu zaczerpnąć powietrza.


Według mnie zapowiada się konkretne MUST HAVE tego miesiąca. Osobiście już zacieram ręce i z niecierpliwością tupię nogami. A jak w Waszym przypadku? Czujecie się zachęceni? A może już odliczacie dni do premiery? 


A TO WSZYSTKO
JUŻ ZA 8 DNI!







4 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta książka. W opisanej Emmie widzę wiele moich cech, również jestem nieśmiała, trzymam się z boku i nie mam naprawdę oddanych, prawdziwych przyjaciół. Myślę, że ta książka będzie posiadać pewne przesłanie. Chyba się nią zainteresuję po premierze, na pewno jest inna niż wszystkie. Obym się nie zawiodła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja w Emmie odnalazłam część siebie, ostatnio z wielką chęcią sięgam po podobne tematyki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie również, dlatego nie mogę doczekać się premiery :)

      Usuń

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!