czwartek, 23 stycznia 2014

Pomysł na..SERIAL!

Już od jakiegoś czasu wieje pustkami na moim blogu, niestety natłok obowiązków przytłacza mnie coraz bardziej i ciężko jest znaleźć choć jedną wolną chwilę w tym wszystkim. Dlatego dziś postawiłam na luźniejszy temat, jakim są seriale. Przedstawiam Wam listę 4 najlepszych seriali jakie kiedykolwiek miałam okazję obejrzeć. Macie inne propozycje? Z niecierpliwością czekam na Wasze pomysły.

Bezwarunkowym numerem jeden jest doskonale Wam wszystkim zapewne znana "Gra o tron". Myślę, że nie muszę za bardzo przedstawiać o czym owy serial opowiada. Powiem jedno: epickość tej ekranizacji za każdym odcinkiem wbija mnie w fotel coraz bardziej i bardziej. Swoją drogą ciekawa jestem kto w końcu obejmie władzę, ale niestety na dalsze losy moich bohaterów muszę czekać do marca. Ku mojemu szczęściu na swojej półce już powoli kompletuje książki serii i nie mogę doczekać się kiedy wreszcie po nie sięgnę.



Kolejne świetne wykonanie. Wszystko dzieje się podczas apokalipsy zombie. Przeżywa zaledwie grupa ludzi, którzy próbują rozwiązać tajemnicze zagadki wirusa, który opanował świat oraz z każdym dniem walczą o przetrwanie. Według mnie pomysł fenomenalny. No bo pomyślcie.. siedzicie w domu i nagle ogłaszają, że nasza planeta została opanowana przez zombie, nie da się przed nimi ukryć, a zwykłe codzienne potrzeby są praktycznie niemożliwe do wykonania.

Idealne połączenie dla takich osób jak ja. Kocham horrory i zagadki oraz niezwykłe historie. Ten serial może i nie jest wybitny, ale naprawdę wciąga. Pierwszy sezon pochłonęłam w zaledwie kilka dni, kiedy to potrafiłam siedzieć przed laptopem po kilka godzin tylko po to, aby nasycić swoją ciekawość. Kolejne sezony przede mną i muszę powiedzieć, że już nie mogę się doczekać.. Najlepsze w tym serialu jest to, że każdy sezon opowiada inną historię. Z tego co się orientuję pierwszy to nawiedzony dom,                                                                                       drugi psychiatryk, zaś trzeci to sabat czarownic.

Na honorowe miejsce na mojej liście z pewnością zasługuje polski serial "Czas honoru". Sądzę, że każdy szanujący się polak powinien obejrzeć choć raz całą serię opowiadającą o zmaganiach czterech przyjaciół podczas II wś. Bohaterami są Cichociemni, którzy każdego dnia walczą o przeżycie oraz wolną Polskę. Chylę czoła przed twórcami serialu i z niecierpliwością czekam na kolejny już 7 sezon, tym razem opowiadający o Powstaniu Warszawskim.


Oglądaliście któryś z nich? Co sądzicie? Jakie są Wasze propozycje :)?

11 komentarzy:

  1. Grę o tron bardzo lubię, Czas Honoru kocham uwielbiam i znam na pamięć. Ruda i Władek są najlepsi :D
    Poza tym polecam Ci: blacklist, pretty little liars, carrie diaries, the foolowing, suits, how i met your mother, big bang theory, sherlock bbc. To są moje the best of all :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Ruda!
      Żadnego z tych seriali jeszcze nie oglądałam, ale z chęcią się z nimi zapoznam, dziękuję :D

      Usuń
    2. Jeny jak mogłam nie napisać o moim ukochanym serialu ! Obejrzyj sobie Once upon a time! Pierwszy odcinek może wydać Ci się średnio ciekawy (ja tak miałam) ale kolejne odcinki są rewelacyjne! To jedyny taki serial (oprócz Czasu...), na którym czekam ze zniecierpliwieniem odcinki oglądam po miliard razy i znam na pamięć :D Obejrzyj i daj znać jak wrażenia
      Co do Rudej cudowny był odcinek ostatni jak ją odbili <3

      Usuń
    3. Na pewno obejrzę, zapowiada się naprawdę ciekawie! Poza tym wiele świetnych seriali ma mierne początki :)
      Ostatniej serii "Czasu honoru" nie oglądałam, ale mam zamiar się zabrać. Wszystko dlatego, że Janka nie było i jak umarł to nie mogłam przestać płakać, aż do końca odcinka :P

      Usuń
  2. Oglądałam serial pierwszy i ostatni - oba mi się bardzo podobają, choć są skrajnie różne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda są skrajne, ale za to fantastycznie się je ogląda, no i łączy je jedno- wojna :)

      Usuń
  3. American Horror Story oglądam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Jestem przy drugim sezonie i już nie mogę doczekać się kolejnego :)

      Usuń
  4. Czas honoru - zgadzam się! :) Polecam Breaking Bad - najlepszy serial, jaki w życiu widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, skądś to znam.. mój chłopak jest w nim wręcz zakochany, więc ciągle mnie do niego namawia :). Chyba muszę się w końcu przełamać :)

      Usuń

Zależy mi na Twojej opinii, ale proszę nie zostawiaj komentarzy typu ''Nie dla mnie'' lub ''Brzmi ciekawie''- wysil się trochę i doceń moją pracę. Zostaw adres swojego bloga, a na pewno zajrzę, jednak nie zostawiaj tu samych zaproszeń. Obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimie- podpisz się!